FAQ

Cum sunt imprimate tricourile la NaNaNa.ro?

Metoda de imprimare folosită este DTG - Direct to Garment, adică print direct pe țesătură. Cerneala pătrunde în fibra țesăturii păstrând finețea materialului.


Pot imprima un tricou cu grafica mea?

Deocamdată nu, se pot imprima tricouri doar cu grafica artiștilor înscriși în marketplace-ul NaNaNa


Pot modifica o grafică sau adăuga elemente pe o grafică de pe site?

Nu, noi nu modificăm designurile artiștilor noștri.


Pot imprima un tricou sau un produs pe care îl am eu?

Din păcate nu, nu imprimăm produsele clienților.


Cât de rezistentă este imprimarea?

Folosim textile de calitate și imprimare cu cerneluri ecologice pentru o rezistență cât mai îndelungată. Asigură-te că respecți instrucțiunile de folosire pe care le găsești în pagina produsului sau pe eticheta primită împreună cu acesta.


Cum trebuie spălate și călcate tricourile comandate pe NaNaNa?

Recomandăm spălarea pe dos, manual sau automat cu program special la max. 30 grade și călcarea pe dos, nu pe imprimare.


De ce pe tricourile colorate imprimarea apare pe un fundal ușor diferit la culoare decât materialul tricoului?

Procedeul de imprimare pe tricourile colorate implică un tratament termic și aplicarea unui strat de alb sub imprimarea propriu-zisă. Zona din jurul imprimării în care materialul pare puțin decolorat apare din cauza acestui tratament și va dispărea după prima spălare.


Care este suprafața de imprimare pentru tricouri?

Suprafața maximă de imprimare este de 35 x 40 cm.


Cum sunt ambalate produsele de îmbrăcăminte livrate de NaNaNa?

Fiecare produs de îmbrăcăminte este ambalat individual într-un plic transparent, care apoi este introdus în punga de curierat. Opțional, poți achiziționa pentru ambalare o cutie metalică, pe care o poți folosi să păstrezi alte obiecte sau o poți face cadou.


Cum sunt livrate comenzile mele și în cât timp ajung?

Comenzile sunt livrate prin curier iar timpul de livrare în România este de 24-48 ore, calculat din momentul în care ai primit confirmarea că produsul a fost predat de NaNaNa către furnizorul de curierat.


Pot ridica personal produsele de la sediul NaNaNa?

Sigur, vezi în pagina Contact adresa noastră.


Ce se întâmplă dacă doresc să anulez o comandă?

Dacă ai făcut o comandă pe NaNaNa și dorești să o anulezi, sună cât mai repede la 0310 800 777 sau trimite e-mail la hello@agrafa.ro. Dacă produsul nu a fost deja imprimat, comanda va fi anulată fără niciun cost pentru tine. Dacă produsul a fost imprimat, vei suporta doar costul produsului, nu și al livrării.


Ce se întâmplă dacă nu primesc o comandă?

Dacă clientul nu primește o comandă din motive independente de NaNaNa sau curierul nu poate livra produsele (clientul nu răspunde la telefon sau a transmis o adresă greșită), acestea se vor întoarce la sediul NaNaNa, iar costul returului va fi suportat de client.